jamuan = makan2; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam kasih sayang buat semua sahabat dan teman....
Ari ni aku rasa mungkin berat badan aku makin bertambah em, tengah hari tadi bebudak tahun 6 kat sekolah aku buat jamuan akhir tahun untuk semua guru2 termasuk la aku yg tak mengajar hehehe. Kalu bab makan ni mana penah leh elak kan hehehe termasuk la aku hakhakhak.
- aku tak kenal nama deorang; aku panggil nama deorang "syg" @ "adik" je hehehe -
Oleh kerana aku ni da makan "terawal" kat kantin ( macam biasa hahaha ) aku just leh makan kek je la kan. Tapi aku suka bebudak ni sbb deorg ni mmg matang sungguh dan hormat kat guru2 deorang ( kire cam aku la dulu3 kan hahaha ).

- simpel; tapi penuh makna untuk aku -

- gambar aku; yg penuh kegumbiraan -

Tak tau la ngape aku gumbira sesagat gan deorag ni herm, walaupun aku tak mengajar deorag ( hanya bagi motivasi untuk UPSR je, tapi deorg tak pernah lupa kan aku herm sebak betul aku herm....sebak gembira untuk sepanjag hidup aku.

- kamu yg terbaik -

- bab makan mmg tak de hal punya hehehe -

- budak ni paling baik gan aku -

- ape2 hal doa dulu -

- ini kenangan pertama aku menghadiri jamuan sebagai seorang yg dihormati; aku gembira disini; enggor jadi saksi; aku: -

p/s; teringat masa aku zaman sekolah dulu2 herm
aku;
toktuasakti;
30 sep 2009;
SK beluru;
gembira di enggor:

1 comments:

MeLaTi PuTeH said...

huhu dulo2 man budak baik ke?? hehehe tapi dari cerita man ma suke man jadi samseng..tapi samseng budak baik hahahaha..

Itu ke budak farhan tu?ingatkan lelaki...hukhukhukhuk kim salam kat die k?

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^