mlm raya; umah aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam penuh kemaafan buat semua teman....

Entry ni aku da bt masa mlm raya, oleh sebab masalah teknikal dan kesibukan yg melampau makan ari ni baru aku dapat kuar kan. Suasana ni di ambil pada malam raya ke 2. Alhamdulillah kesemua adik beradik aku pulang beraya da setelah dikira tambah tolak, jumlah kesemua ahli yg ada dalam keluarga aku berjumlah 50 org termasuk aku dan gak kak ipar bersama abg ipar serta kesemua adik beradik gan anak2 buah aku. Maka seperti kat stadium bola le umah aku sehingga tak terkawal "refry" yg menjaga padang ( aku la 2 ).

Apa2 aku tetap happy cz jarang2 berlaku kat umah aku ni kalu tak setahun sekali kan em. Namun yg pasti aku le yg penat kene gomoi gan anak2 buah aku hahahaha mampus.










- anak2 buah aku yg penuh anjung umah aku




- kakak aku gan kak ipar aku sembang sampai 3 pagi hehehe








- anak2 buah aku main bunga api ( sorg cedera ringan hahaha )


Kadang2 aku selalu pikir mgkin cam ni la aku dulu gan sepupu2 aku, aku mahu biar la anak2 buah aku mencipta kenangan yg sama dan lebih baik untuk kenangan hidup mereka. Tiada saat yg lebih baik dalam hidup ini melainkan mencipta kenangan yg indah untuk terus hidup dimasa hadapan.

p/s; aku pun banyak menciptakan kenangan indah yg baru ubtuk hidup yg baru hehehehe

aku;
2 syawal;
umah aku; laman aku;
kenangan ini bak cahaya:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^