projek lemang; part 2; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Hari tiba masak lemang da, alhamdulillah abg aku yg sulung MOHAMAD MOKHTAR a.k.a YEOP KOME, selamat tiba jam 4 pagi tadi dan membawa tentera berani mati seramai 7 org (anak2 dia la). Dan untuk urusan masak lemang aku bagi deorg je yg tolong mak aku sbb aku perlukan rehat yg cukup sbb demam dan aku hanya sempat kemas kan luar umah je. Sepanjang hari hujan bt kan aku tak nak gerak banyak sangat herm. (tak tahan gan hujan).

Cam biasa aku jadi tukang tengok je merangkap BOSS besar hahahaha.

Sbb aku da tak larat nak cakap banyak aku bagi korg tengok gambar lagi senangkan herm hehehe.




- lepak main game pas habis masak lemang



- lemang da siap masak


- bergaye je lebih ni hahahaha azhar a.k.a LOGA & aiman

- mak aku; proses masuk kan beras dalam buluh

-proses 1; masuk kan daun dalam buluh

- hari ni aku penat gila + tak sihat badan herm -

aku;
toktuasakti;
19-09-2009;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^