jalan raya VS selsema babi H1N1; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam semua....

Cam aku cakap dulu, bila masuk je bulan perayaan org berlumba2 nak masuk paper hehehe sama ada dengan cara kemalangan @ main mercun buatan sendiri hahaha padan muka....

Bab kemalangan keta ni, aku tak nak ar cakap banyak sgt kan sbb aku pun bukan bagus sgt atas jalan kan. Tapi kau nak nasihat kan berhati2 la, kalu nk lango sendiri2 mati aku tak penah kesah kan, sendiri cari pasal sendiri MATI la kan jgn ar bersabit2 gan org lain kan. Ni sampai org lain MATI pasal korg bawak keta cam gila babi ape hal??? tak ke bangang !!! tahap cipan !!!!

untuk info korang :

BERITA HARIAN; 28 sep 2009:

kematian jalan raya ops sikap ke 14 ; jumlah kematian = 238 kematian satakat hari ini
kematian selsema BABI H1N1 ; 77 org da mati

maka nya untuk kemenangan jatuh kepada ; kematian di jalan raya hahahaha TAHNIAH le sesangat.

Maka Teori aku senang je; mengapa org kemalangan di jalan raya; sebb deorg bawak keta cam GILA BABI a.k.a memang perangai cam babi la 2 hahahahaha.

p/s; ternyata virus selsema BABI tak mampu mengalahkan pemandu GILA BABI hahahaha

aku;
toktuasakti;
28 sep 2009;
enggor:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^