khabar duka dari Meru;aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Al - Fatehah buat sahabat yg aku muliakan, Mamu; @( Halkah Toifah 20 ) aku kenali kamu hampir 10 tahun yg lalu atas jalan perjuangan yg sama, mungkin jarak umur kita berbeza tapi bermatlamat kan yg sama. Seumur hidup kamu, diletakkan atas jalan kebenaran dan moga mendapat pembalasan yg sempura di sisi Tuhan.

Moga kamu aman disisi Tuhan seperti yg dijanjikan, dan Tuhan tidak sekali- kali memugkiri janji.

Aku pasti merindui kamu, sahabat yg mulia, sahabat yg setia.

telah kita ikrar sumpah setia
atas jalan agama
atas jalan mulia
yg penuh rahsia.

waktu tangis, adalah waktu sedih; aku:

aku;
01-09-2009;
8.00 mlm;
meniggal ketika waktu berbuka;
pondok ku sharif bota:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^