meran & ikan; sama tapi tak serupa; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Akibat tak puas hati kene gelak tahap gaban gan aku petang tadi, abg meran aku dengan tak puas hati nye turun semula untuk memancing di teman kan abg ipar aku (laki kak dah) mesti tak ajak aku punya sbb takut kene gelak lagi kalu tak dapat kan hahahaha.

Dengan bangga nye, pagi2 subuh shafie lagi dia da kejut kan aku suruh tangkap gambo dia gan ikan2 yg dia dapat malam 2 huhuhuhu. (kire balas dedam ar kan huhuhu). Dia ni mmg gila mancing tahap ultraman hehehe.

Dia pesan kat aku, pastikan gambo dia gan ikan dia masuk BLOG aku hampeh betul la....



- ikan patin gan ikan (entah aku tak kenal,yg aku tahu ikan sadin dan ikan bilis je hahaha) dengan muka bangga nye.... hampeh.... -

- cam same je muke deorg ni hahaha -

- eksen je ni, padahal depan laman umah aku je -

aku;
toktuasakti;
petang; 6 syawal;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^