cite pelita panjut; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum dan salam Ramadhan.....

Akhirnye projek aku berjaya gak semalam hahaha, setelah hampir 7 tahun aku tak main panjut dan bila dah main aku terus tibai 40 pelita panjut hehehe, mau tak terkejut Mak Bapak aku huhuhu. Sebelum2 ni bapak aku je yg pasang pelita 2 pun tak lebih dari 10 pelita, mmg dia minat main benda alah ni. Dengan sokongan Mak aku + Bapak aku dan yg syok nye siap masuk Pertandingan Panjut peringkat Kampung hehehe.

Aku gan sepupu ( sebelah umah aku ) pun joint sekali hehehe dan yg bertambah hampehnye bab nama pelita panjut hehehehe, Untuk mengempak kan lagi pelita panjut aku, aku letak kan nama dia "Panjut Moh Doman" huhuhu gelak Mak aku bila dia dengo kahkahkah.

Ape pun, sepanjang hidup baru aku, terlalu banyak pekara2 baru yg tercipta hehehe dan aku pasti nye gembira sgt2 hehehe. Betul kate anak buah aku ( ijun ); " Bujang baru Cool" hahahaha dan sekarang aku memg da rasa " COOL" nye hahaha.

Tak ada pekara yg membahagiakan hidup ini bila aku leh tersenyum puas, dan melihat mak bapak aku happy tengok aku. Syukur pada Tuhan, aku ada Famly yg sentiasa sokong setiap keputusan aku sejak 10 tahun yg lalu, walaupun setiap keputusan aku boleh membinasakan pikir keluarga aku hahahaah.


ini nikmat tuhan
dari kerajaan
yg penuh kekuatan
dan kerahmatan :



- dari arah sisi rumah aku


-sepanjang jln masuk kerumah aku


- ni pelita yg paling macho kot em


- 40 pelita aku tibai hahahaha

Kelebihan Solat Tarawih Malam Kelapanbelas;
Malaikat akan menyeru: Wahai hamba Allah sesungguhnya Allah telah redha denganmu dan dengan kedua ibu bapamu (yang masih hidup atau yang sudah mati).

Kelebihan Solat Tarawih Malam Kesembilan;
belas Allah S.W.T akan meninggikan darjatnya di dalam Syurga Firdaus.

Kelebihan Solat Tarawih Malam Keduapuluh;
Allah S.W.T mengurniakan kepadanya pahala sekelian orang yang mati syahid dan orang-orang soleh.

Kelebihan Solat Tarawih Malam Keduapuluh satu;
Allah S.W.T akan membina untuknya sebuah mahligai di dalam syurga yang diperbuat dari cahaya.

Kelebihan Solat Tarawih Malam Keduapuluh dua;
Ia akan datang pada hari kiamat di dalam keadaan aman dari sebarang huru-hara pada hari tersebut.

Kelebihan Solat Tarawih Malam Keduapuluh tiga;
Allah S.W.T akan membina untuknya sebuah bandar di dalam syurga daripada cahaya.

Kelebihan Solat Tarawih Malam Keduapuluh empat;
Allah S.W.T akan membuka peluang untuk dua puluh tahun ibadat bagi orang-orang yang mengerjakan solat Tarawih pada malam tersebut.

Kelebihan Solat Tarawih Malam Keduapuluh lima ;
Allah S.W.T akan mengangkat seksa kubur darinya.

Kelebihan Solat Tarawih Malam Keduapuluh enam;
Allah S.W.T akan mengurniakan pahala empat puluh tahun ibadat bagi orang-orang yang mengerjakan solat Tarawih pada malam tersebut.

Kelebihan Solat Tarawih Malam Keduapuluh tujuh ;
Allah S.W.T akan mengurniakan kepadanya kemudahan untuk melintasi titian sirat sepantas kilat.


- aku seronok sangat2 hahahahahahahaha -
toktuasakti;
15-09-2009;
tengah laman umah aku;
bilik aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^