beraya + ziarah; sahabat + saudara; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

aku & aliff


Pas balik dari bengkel aku terus singgah umah sahabat aku + saudara aku (anak angkat mak aku) Aku kawan gan dia da lama seingat aku dari ting 1 lagi, da masuk Raya ke 10 baru aku sempat nak singgah umah dia hehehe. Sebuk sungguh aku tahun ni herm.

Aku banyak sembang gan Bapak dia kali ni, terlalu banyak perkara yg perlu disembangkan dan banyak sgt tajuk hehehehe. Ape2 pun aku happy gan family ni sbb deorag Baik dan Bagus di buat keluarga.

Pas aku solat asar jemaah bersama sahabat aku ( ALIFF ) aku segera minta beredar, sbb jam da nak masuk 7 malam hehehe mesti mak aku risau gila sbb aku tak bagi tahu ape2 pun aku punya projek hari ni hehehe.

Sebelum terlupa, aliff gak seorg blogger hehehe kalu korang minat, semua sahabat leh tinjau @ bertandang ke laman blog beliau ok ;

http://renungi-alize.blogspot.com/

kebanyakan info tentang agama @ yg lain2 anda leh dapat kan di laman blog aliff OK.

p/s ; Umah dia ni dulu banyak kucing parsi hehehe aku pun ambik baka dari umah dia em

aku;
toktuasakti;
29 sep 2009;
blik aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^