aku; ramadhan d'Enggor; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum....

Hari ni aku tak balik ke bote, aku lepak kat Enggor atas beberapa perkara peribadi hehehe (ape ek? huhuhuhu koje gile betul). Balik dari pejabat aku terus tido hehehe syok betul ar, kalu tak tersenguk2 ngantuk dalam keta sepanjang perjalanan ke Bote herm.

Petang tu projek pertama aku pun dijalankan hehehe tapi hem... aku "kechewa" hahaha herm x pe ar tak yah cite kat entry ni bt malu je kukukuku. Biar ar projek aku tu buat aku gelak sesorg dulu.

Projek ke 2 aku, aku jumpa gan kawan aku (same koje gan aku gak tapi kat tmpt lain) aku baru gak kenal dia ni tapi dia ni ok sesangat hehehe same lebih kurang cam aku gak le kot tapi dia ni kurang banyak bercakap, 2 yg baik nye, sunnah yg paling susah aku nak buat "kurangkan bercakap" (tetambah bulan pose) FAIRUS name nye dan aku lepak kat kedai dia, dia sewa tapak bazar ramadhan kat Kuala Kangsar (kat lembah).

Bazar ni beso betul, x larat pun nak pusing habis dan yg hampes nye kedai banyak org yang datang kurang. Jadi nye paham2 ar kan confirm ar payah nak untung kan. Tapi rezeki Tuhan bersama2 org yg berusaha dan bertawakal. Cam tu kate kawan aku, bagus kan ayat dia. Tapi yg bagus tempat ni, bersih sungguh aku suka hehehe.

Cam biasa aku tak tau nak pilih makanan ape dan nak dijadikan cite kawan aku ajak aku bebuke sesama gan kekawan dia hehehe bagus gak kan kalu x bebuka sesorang ar aku kan huhuhu sedih betul aku. (Sepi; sendiri ; perlu untuk muhasabah diri:)

Dan projek aku yg terakhir hehehe... tu pun tak yah cite leh bt aku malu besau hahaha.



gerai kawan aku (jual ikan bakar)

bazar ramadhan Kuala Kangsar

huhuhu kat sini awek lagi amareka!!! tapi aku ambik awek depan gerai kawan aku je la hahaha.

kawan aku fairus.

cute budak ni, anak kawan fairus. aku suke nama dia " Cempaka "


aku;
toktuasakti;
02-09-2009;
sekitar waktu nak berbuka;
berbuka di medan lembah K.K:

2 comments:

Anonymous said...

pandai abg aku sowng ni berniaga ek...hehhehe...

MeLaTi PuTeH said...

Em?? TokTUASakti...

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^