berbuka untuk hari yg terakhir; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam semua...

Untuk berbuka Pose untuk hari yg terakhir aku berbuka di Pondok Umumi hari ni. Kesemua jemaah Bota hadir untuk meraikan hari kemenangan untuk esok. Mungkin tak semeriah dulu tapi kami tetap gumbira sbb tepat dapat bersama hehehe Alhamdulillah. Untuk "taam" kami pada hari ni paling "sepesel" hehehe di masak oleh Tukang masak yg paling popular kat Bote hahaha Chef Pak Ya dari cangkat lada merangkap jemaah usul bota yg lama kat sini. Dan untuk menu kami plak ialah Nasi Ayam Tomato dan Daging masak kicap hahahaha mantap 2 kukuku...

Aku solat maghrib & isyak berjemaah dan aku tangguh selepas usai berbuka sbb aku perlu bergerak ke Ipoh untuk ambik anak buah aku dari perlis yg datang beraya...



- nasi ayam tomato gan daging masak kicap



- tu dia punya banyak tangan merebut makanan hahahaha ( mana satu tangan aku? )
- tiada saat yg membahagiakan tika bersama sahabat seperjuangan -



aku;
toktuasakti;
19-09-2009;
pondokumumi;
taam nangis2:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^