program ayo mate; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam Aidilfitri buat semua;

Selepas usai solat sunat raya, aktiviti cam biasa ; aktiviti ayo mate huhuhuhuhu. Tahun ni untuk raya pertama hanya ada abg sulung, kak sal (Perlis), abg dee (K.L) dan aku ensem @ hero hahaha) jumlah keseluruhan bt masa ni yg ada kat umah aku 21 org termasuk semua anak2 buah aku dan dijangkakan akan bertambah ramai pada hari esok.

aku tak dapat tangkap gambo banyak sbb pakai camera fon je herm...syg camera aku dah rosak hampeh, ni je yg aku sempat ambik kn untuk aku kongsi2 em.


- keluarga Yeop @ kome



- anak2 yeop aku @ anak buah aku





- keluarga abg Dee (semua pempuan huhuhu)



- kesemua ipar2 aku




-Aku dan Azhar a.k.a LOGA hahaha (anak buah aku)

- kegembiraan masih terasa di bulan Syawal -


aku;
toktuasakti;
1 syawal;pagi;
bilik aku;
umah aku syurga aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^