majlis khatam quran & ceramah ramadhan; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Alhamdulillah akhir nya usai semua program dalam bulan ramadhan ni kat sekolah aku, terlalu banyak progran yg di aturkan herm, bermula dengan tadarus sepanjang ramadhan dan di akhiri gan majlis khatam quran dan memberi duit raya kepada semua pelajar2 di sekolah aku ni huhuhu. Oleh sebb penat dan banyak sangat proram, aku rasa tak yg cakap banyak2 cz aku cam biasa jadi tukang ambik gambo kan, jadi nye bior le gambo yg bercerita ok.... cayok3x.


- Cg Ghazali a.k.a Boboy control sistem


- Cg Mat jaga pintu hahaha


- aku gan Cg Bad ( tgk sapa paling hero )


- aku gan Cg Saari hehehe (nama cam filem P.ramli)


- Semua Guru2 S.K.B ( control ngantuk haha )


- guru besau sebagai pemerhati hehehe
- ciku Bad yg termenug panjag.. sedey kot... last dia kat sekolah ni hari ni...


- guru2 kanan S.K.Beluru.


- Boria hehehehe Guru2 pempuan (semua Bini org haha)


- Semua murid S.K.B ( pra - Thn 6 )

- Khatam quran dibawa oleh Al- Syeikh Ustaz Anuar AL- Kuala Deii

- majlis khatam quran

- pun samo


- aku ambik gambo bunga telor sebeno nye ni em...


- Ceramah Ramadhan oleh ustaz Raja Mudawali


huhuhu....habis da.....yg penting esok aku mula cuti hahahahaha
aku;
toktuasakti;
17-09-2009;
beluru;enggor:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^