BBQ 2; ayam tandoori; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam semua..

Tengah Hari raya kelima aku beli 2 ekor ayam untuk dibakarkan dengan perencah tandoori yg aku beli gan cikgu sekolah aku. Seperti biasa aku jadi mandur yg berjaya hahahaha. Aku arah kan je ank buah aku yg bakar kan ayam2 2. Saje aku beli nak belanja anak2 buah aku hehehe.

Untuk tugas 2 koje aku hanya membersih kan ayam dan perap kan dia je dan selebih nye deorg le yg buat. Nak dijadikan cite, au bawak apak pi klinik sbb tak sihat dan bile balik semua keja da selesai dengan jaya nya. Dan yg hampeh, deorg tinggal kan seketul je untuk aku dpd 2 ekor ayam 2 huhuhuhu hampeh2.

Dan yg menambahkan kehampehan cite ni. untuk semua gambar yg aku ambik terpadam huhuhu. Padan muka korang ( anak2 buah aku ) 2 la pasal buat aku cam ni sampai gambo korg pun hilang hahahaha Tulah keturunan Raja ni hehehehe.

p/s; Tahun depan aku buat 5 ekor ayam pulak hahahaha. Kalu tinggal seketul gak aku sembelih korg buat BBQ hahahaahaha ( ayat org tak puas hati huhuhuhuhu )

aku;
toktuasakti;
t/ hari ; 5 syawal;
laman umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^