aku di enggor; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

- aku gan cikgu bad -

Aku lepak kat enggor hari ni, herm saje da lama tak lepak kat umah sewa aku tu huhuhu. Sampai je aku kat umah sewa, elektrik tak ada hahaha ape la puny anasib badan. Dengan pantas ak call kawan aku Cikgu Bad dan dia suh aku lepak kat umah di huhuhu bagus2.

Tak banyak aktiviti yg nk di buat selain melepak kedai makan kat tepi sungai perak ( pekan kuala ) pas 2 pusing2 area bukit chandan huhuhu cuci mate tgk pondan huhuhuhu. ( tak ada koje la 2 huhhuhu )
Walaupun enggor sunyi, aku rasa mungkin sesuai gan aku skg ni hehehe mgkin da penat seminggu Beraya dan penuh keriuhan dan skg adalah masa yg sesuai untuk aku kembali sunyi...seperti yg aku sendiri ingin kan ( padan gan muka aku hahaha )
- yg penting aku suka ape yg aku buat hahahahahaha -
aku;
toktuasakti;
28 sept 2009;
sunyi di enggor:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^