11 september yg penuh hempedu; aku;

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum...

Tepat jam 12.01 aku seakan sedar yg aku bermula dengan hari yg baru dan tarikh yg penuh ceritera panjang bt hidup aku ( 11 september ). Aku sgt berharap yg ini merupakan tahun terakhir aku mengingati tarikh yg penuh keramat ini dalam hidup aku selama- lamanya. Aku sentiasa mengharapkan agar ada kenangan baru yg mampu tercipta dalam hidup aku yg baru.

Untuk 11 september tahun ini sepatut nya aku sudah menyiapkan sebuah lukisan sebagai tanda kenangan dan ternyata lukisan 2 x mampu aku contengkan dengan perasaan yg baik herm, dan seingat aku hampir 5 bulan aku dah tak menjenguk perasaan kedua aku untuk ditatap lukiskan. Dan Alhamdulliah aku telah mendapat idea yg baik untuk meneruskan lukisan 2 dengan tajuk yg baru hehehe ( mungkin ini la hikmah nye ) Sebelum ni, tajuk lukisan 2 " Di Balik Bayang Wajah Mu Pu......." dan untuk meneruskan penyambungan bagi pejuangan lukisan ni aku berjaya membuat tajuk yg BARU, " Puteh Cahaya Qaseh " huhuhu cam menarik kan tajuk dia hahaha jgn da siap nanti hampeh da le. ( kalu aku ada nama anak pempuan esok ni la name dia hehehe gatai sungguh aku hakhakhak )

Insyaallah lukisan ni akan aku siap kan sebelum hujung tahun ni dan seandainya berjaya aku akan masukkan ke dalam blog em...aku dedikasi kan lukisan ni untuk tatapan semua sahabat2 aku yg setia em.

ini tarikh yg keramat
yg penuh hasrat
tak di penuhi hajat
yg tersirat:


aku yg baru;
toktuasakti;
11 september 01-09;
ini kenangan yg palsu:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^