aku menipu @ aku tertipu; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum buat semua teman....

Malam tadi kawan aku suh cek aku punya email hehehe bila aku cek pagi ni rupa2 nya da dekat 300 emal yg masuk huhuhu (banyak nye repot je la kan huh...) dan yg paling tak di jangka aku dapat email dari seseorag hehehehe sape? tak ya sebut sbb aku rasa nama dia pun aku da semakin menghilang dibawa angin malam hehehe (cam sajak plk) Aku pun tak tahu bila dia anto email 2 hehehe.

Namun yg pasti, pekara yg disampaikan tetap sama je, AKU YG SALAH @ PENIPU hehehe da aku agak pun, cam aku cakap dulu la; aku ngaku salah dan kesalahan aku tak pernah aku bt salah lebih teruk dari dia yg lebih mengaib kan dan aku rasa lebih TERUK dari aku. Tak perlu cakap banyak pun sbb aku tak baca sampai habis terus aku masuk dalam tong sampah em dasat betul huhhuhu (aku tak marah pun)

Ape yg best yg aku rasa hari ni, aku bertambah Happy pulak, heran2 tak cam sebelum ni herm. Bagus2. Aku selalu cakap gan hati aku ; kita cipta hidup yg baru; bersama kenangan yg lebih jitu hehehe.

Untuk sahabat2 aku, aku ada 1 lagi email yg baru bagi mengelak kan "jem" kat emel aku yg lama ( osmanabdrahman@yahoo ) sbb 2 email sebenornye untuk urusan koje aku hehehe. Yg untuk peribadi @ untuk suka2 leh hanto kat toktuasakti@yahoo . Maap le menyusah kan korang semua em. Pas ni aku akan rajin tegok aku punya Email OK.

info; aku dapat berita dari sahabat aku ; fairus pentaksir , ayah dia meninggal dunia pose 28 kemalangan jalan raya herm..Al- Fatehah untuh ayah dia. (setiap yg bermula pasti akan berakhir)

aku;
toktuasakti;
30 sep 2009/ 11 syawal 1430H;
skbeluru;
aku setia di enggor:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^