berita duka dari klang;aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Ramadhan tahun ni terselit dengan duka yg panjang, kesedihan yg mengundang. Adakah ini namanya ujian yang perlu ditempuh demi mencari tuhan. Tuhan lindungilah aku dan naunglah aku.

Berita terkini dari abg aku, anak buah aku yg ke 33 keguguran ketika usia mencapai umur 6 bulan. Apabila roh yg tak sampai ke jasad, menjadi asbab kepada daerah yg di panggil kematian.

Mohon Tuhan berikan kekuatan pada abang dan keluarga dalam menempuh hidup dan Ramadhan yg mulia.

ini adalah janji
dari azali
yg termetri
sebelum terjadi.



Kelebihan Solat Tarawih Malam Kesebelas
Ia meninggal dunia di dalam keadaan bersih dari dosa seperti baru dilahirkan.

Kelebihan Solat Tarawih Malam Keduabelas
Ia akan dibangkitkan pada hari kiamat dengan muka yang bercahaya-cahaya

aku;
toktuasakti;
02-09-2009;
rumah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^