selamat hari lahir sahabat + saudara ku

Author: Tok Tua Sakti /

Buat Sahabat aku Muhammad Adam Ling.LeongYing ( 11-09-2009 ); Aku ucap kan Selamat Hari Lahir moga diberkati Tuhan Yg Maha Esa, di panjangkan usia dan di murahkan rezeki yg berpanjangan. Semoga usia yg ada kita bersama2 dapat memperbaiki diri kita untuk kehidupa Akhirat dan Dunia,,, Amin....

last pic kite bersama di Kellie's Castle Perak. ( adam; aku; ijun -anak buah aku-)

p/s; cam biasa aku HERO duk tengah2 hahaha.

- kamu sahabat dan saudara aku yg setia bersama... -

aku;

toktuasakti;

12-09-2009;

bilik aku:

2 comments:

MeLaTi PuTeH said...

ehem.. gambar sy mane?

Anonymous said...

hehe...tak pandai nk jiwang2 ar...yang mampu adalah ucapan temakase kpd korang.tak pnh lupa kenangan kita bersama.huhuhu.

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^