bila duit da pandai terbang; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

- muka aku bila duit da kopak huhuhu -

- ni pegangkutan aku pi koje hehehe -

Petang semalam pas balik dari koje aku terus pi bengkel kereta. Aku punya cadang2 ingat nak tukar 2 tayar depan je, penyudah nye empat2 tayar aku tukar kan huhuhu. Da botak rupa nya 4 tayar 3 herm hampeh...

Maka dengan rasmi nye berterbangan le duit aku dalam dompet seperti merpati yg bebas hahahahaha. Dekat RM400 gak ke huhuhu sedey2. Yg penting aku selamat sepanjang perjalanan pergi dan pulang antara Bota dan Enggor. Tu yg lebih penting kan em.

Aku puji betul kedai Cina ni, deorg bt kerja cepat dan berkualiti, deorg bedek2 keta yg aku pakai ni sampai deorag puas hati hehehe. Aku akan puji sape yg bagus, dan aku akan kutuk sape yg bt koje cam hampeh, duit da kuar tapi hasil koje cam har...... (paham2 sendiri la). Tak kisah ar sama warna kulit @ tak. Hidup aku simple; ko bagus = BAGUS; ko hampeh = mmg HAMPEH + CIPAN: bukan nye ape, aku da banyak kali terkena, tak kisah dalam ape pun, mkn ke, perkhidmatan ke dll.

p/s; bt semua peniaga melayu ISLAM ; berniaga bagus2 em, maju dan terus maju.

aku;
toktuasakti;
29 sep 2009;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^