BBQ ikan talipia; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Untuk program sebelah malam pada 4 syawal kami buat projek bakar2 ikan, sama gak cam tahun lepas, kami bahagi2 kan tugas untuk menjala ikan, menyiang ikan dan membakar ikan. Seperti biasa gak aku jadi tukang bakar ikan le kan hehehe ( sebb leh mkn dulu hahaha ). Semua berjalan dengan baik dan hasil tangkapan gak baik dan mencecah hampir 200 ekor ikan talipia lombong. Kesemua sepupu sebelah apak aku jont sama dan semua happy hahaha.
Pada slot untuk magrib dan solat isyak aku telah mengumpulkan semua anak buah aku untuk solat bersama serta tazkirah @ ( aku basuh otak deme untuk exam hehehe ) seperti biasa gak cam tahun2 sebelum2 ni. Untuk tahun ni ramai sungguh anak buah aku yg exam herm, Harap2
semua berjaya k.
Aku letak kan gambar sepanjang hari tersebut....
- mak aku pun ikut sama membakar ikan -

- aku yg bergaya gan kain pelikat haha -

- ikan da siap untuk dimakan -

- anak2 buah aku -

- aku cam model ikan hahaha -

- anak2 buah aku -
- anak2 buah aku -

- anak2 buah aku -

- operasi menyiang ikan talapia -

- ijam memulakan operasi membakar ikan -

p/s; tahun depan buat lagi hehehe


aku;
toktuasakti;
4 syawal;
umah aku;
bilik aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^