beraya di pondok;aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Alhamdulillah, untuk program yg terakhir aku untuk sepanjang ramadhan kali ini tetap disudah kan dipondok aku, program raya ; taam nagis2 hehehe. Walau pada mata kasar org, jemaah untuk tahun ini yg berhimpun terlalu sedikit jumlah nya, namun ape yg lebih penting kemeriahan bagi sambutan syawal dan juga kehadiran sahabat2 yg datang dari kawasan yg lain. Macam yg selalu aku katakan, bilangan bagi jumlah kehadiran bukan pengukur bagi sesebuah kemeriahan yg tercipta. Syukur pada Tuhan atas segala Nikmat dan Kemurahan. ( perut da kenyang, aku tangkap gambo je sbb malas nak cite banyak hehehe )



- wak ramli jawa; pak ya usul & saiful:


- chor bote:


- penuggu gua a.k.a SIBU hehehe:


- aku @ tok kelana bote:


- taam nagis2:


- juadah beraya herm alhamdulillah:

- ini nikmat Tuhan yg Maha Hebat-


aku;
toktuasakti;
1 syawal;
pondok umumi;
syawal yg penuh erti;aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^