aku dan bunga telur; hahahaha:

Author: Tok Tua Sakti /

Tengah hari semalam aku da tido je sepanjag hari, untuk menghilangkan bosan tunggu nak balik, kebetulan guru pempuan kat sekolah ni ajak aku joint tolong bubuh coklet dalam bunga telur huhuhu. Benda alah ni untuk program Sambutan Khatam Quran untuk semua murid2 kat sekolah ni herm. Nasib skg bulan pose, kalu tak banyak coklet yg masuk dalam perut aku dari aku isi dalam bunga telur hahahaha.... Alhamdulullah semua selesai ngam2 waktu balik hehehe. Yang penting ape pun yg aku buat kat sini aku happy sangat2 hahahaha.

-bunga telur sekolah aku-
- cikgu2 sekolah2 aku -
- rajin sungguh deorg ni huhuhu -
p/s; ada ke deorg cakap aku punya tangan cam pempuan bila pegang bunga telur...hampeh...kakakakaka
( entry ni patut kuar semalam huhuhu sory lambat 16-09-2009 )
aku;
17-09-2009;
s.k.beluru;
bunga telur?hahahaha:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^