projek maut aku;

Author: Tok Tua Sakti /

Salam semua...

Gempak tak tajuk entry aku hahaha.... projek yg aku cakap 2 ; projek mencari buluh hehehe. Yg pasti bukan buluh meriam dan jauh sekali buluh lemang hehehe. Aku ambik buluh nak bt panjut @ pelita. Mak aku cakap da lama umah aku tak main panjut cz aku lama duk luar kawasan. Dan di nak jadikan cite, KG aku bt pertandingan panjut hehehe jadi nya aku pun joint la sekali kan.. elok ar gak kan leh bermasyarakat sbb aku pun da 4 tahun duk luar.

Semua selesai dalam jam 6 petang da kire2 punya kire dapat dekat 50 batang buluh panjut hehehe. Ari ni nak cek pelita dan aku harap malam ni gan aku leh pasang dengan bangga nye hahahaha..

kenangan ini lama berlalu
ibarat awan yg kelabu
mendung nya jerebu
mengulit kalbu...aku...

info; da hampir 7 tahun aku x main panjut herm...cepat masa berlalu....

aku;
toktuasakti;
13september;
bilik aku yg baru;
bilik yg sepi;aku :

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^