buah kuinin punya cite;aku:

Author: Tok Tua Sakti /

- 2 bakul licin kecuali 2 buah ni je cz da lembik, kalu tak sambau gak huhuhu -
Ape lawak punya cite pasal buah ni, kisah bermula kat tempat koje aku bila makcik tukang sapu sekolah bagi cikgu2 kat sini 2 buah kuinin dan ada la kekawan yg tak dapat kan. Aku teringat yg jiran aku ada pokok buah ni. Oleh kerana aku seolah2 da berjanji dan nak dijadikan cite aku balik lambat sekitar jam 7 malam sebb baiki kereta ( tukar tayar keta ).

Dalam jam 8 masa aku nak mandi baru lah aku teringat pasal buah ni, dengan segera nya aku ajak maka aku pi cari buah ni malam2 menyuluh kat bawah pokok herm. Yg tak syok nye aku terlupa aku kuar masuk hutan pakai tuala je huhuhuhu 2 pun mak aku yg perasan bila aku nak menyuluh buah dan mak aku cakap " baik2 jgn sampai pacat naik sampai atas hahahaha " haru2. 2 la pasal, mmg la aku ni da tua kot herm.

Alhamdulillah ada gak rezeki untuk kawan2 kat opis aku hehehe. Pas sampai je umah terus masuk bilik ayo tgk takut ada pacat @ lintah yg melekat herm. Aku memag geli kat binatang yg tak berbulu, mau terangkat semua bulu kat badan aku kalu pegang binatang2 ni hehehehe.

Moral cite ni; setiap ape yg kita nk buat rancang betul2, jgn main redah je cam aku hehehehe.

p/s; teringat kawan baik aku; bawak pi kebun doyan bapak aku, nampak pacat sampai menagis2 hahahaha sampai skg aku tak lupa bila nampak pacat huhuhu hampeh betul....


aku;
toktuasakti;
29 sep 2009;
umah aku:

2 comments:

MeLaTi PuTeH said...

hampeh sempat lagi kutuk aku.. hahaha tapi kenangan tu la yang paling aku ingati..kenangan aku dkebun durian.. sebelum aku balik niat ma tak pernah kesampaian nak p sane..sedey plak

toktuasakti said...

ada mase leh dtg lagi ok

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^