raya lagi; umah muni; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Usai je majlis perkahwinan aku pun beraya kat umah kekawan aku yg lain, cam biasa aku ikutttt je hahahaha. Kali ni kami beraya kat umah MUNI. Kwn aku masa ting 5 dulu tahun 2000. Tak pernah seumur hidup aku beraya umah dia dan mungkin da lama aku tak jumpa dia. Maka terpaksa la aku perah OTAK aku nak ingat kan dia balik. Dan tak sia2 pas sembang gan dia setengah jam, aku ingat sape dia hahahaha hampesss...

Dia tetap cam dulu2 cute dan periang hehehehe.

dekat 2 jam gak kat umah dia herm maklum la da jarang2 jumpa kan hehehe dan hasil dari " penyembangan" yg rancak maka terkeluar la idea untuk mengumpulkan semula bebudak ting 5 untuk kelas aku dulu hehehehe aku setujuuu sesangat hehehe.

- aku; wana; umi & muni -

- lelaki ensem 2 nama nye jeman ( solo lagi siutt hehehe )


- tak sabo2 nak jumpa kekawan lama dulu2 hehehehe -

aku;
toktuasakti;
petang;
7 syawal;
gua aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^