majlis org kawin; bukan aku kawin huhuhu; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Rancangan untuk raya ke 7 diteruskan dengan menghadiri majlis undangan perkahwinan kakak pada kawan aku AYU; aku pun kenal gak kakak dia ni em. Dalam ramai2 yg merancang, hanya 3 org je yg dapat menghadir kan diri hehehe ( mgkin yg lain ada hal yg lebih penting em )

Apa2 pun kami bertiga pun ok je huhuhuhu macam biasa la tetap bising sampai sakit rahang gigi hahahaha.

- tetiba plk jumpa junior kami; mat nor hehehe -

- mak oi, makan sungguh ko mat nor huhuhu -

- ni la AYU hehehe -

- mior malek pun ada hehehe cam biasa jadi MC -

- aku gan umi -

- aku gan jeman -

- kalu makan, cikgu mior mesti ada punya hahaha -

- pengantin bersanding -


- cam syokk je kawin ni ????? hahahahahahaha -
aku;
toktuasakti;
tgh hari ; 7 syawal;
gua aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^