Enggor> Sayong> Tanjung Belanja> Parit> Bote; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum...

Hari ni saje je aku balik ikut jalan jauh sikit, jalan Sayong. Mungkin beza jarak KM dpd jalan biase dalam 5 @6 km je pun. Mungkin aku tak kejo mase nak balik pun dan jalan 2 mmg nyaman hahaha. Sepanjang perjalanan mmg keta x de nk berape byk sbb jln 2 sunyi dan penuh gan utan je kiri kanan, monyet je yg banyak huhuhu. Tapi kelebihan jalan ni dia pye pemandangan mmg cantik dan leh buat jiwa aku tenang hehehe (jiwang sungguh). Tak yah aku banyak ckp aku dah tangkap banyak gambar2 sepanjang perjalanan korang leh layan je em... (kalu tak suke tak pe le... hukhukhuk)
Aku terpakse berhenti banyak tempat sbb banyak sgt port yg cantik2, mesti org yg lalu-lalang ingat aku ni gile @ hampeh sesangat kan hahaha aku peduli ape kahkahkah janji aku gumbira kan.
saje je aku amik tugu peringatan ni hehehe
sunyi giler..mlm2 banyak entiti ni hahaha
SubahanAllah
Alhamdulillah
Allahhuakbar.
p/s ; mlm2 x leh lalu kaw ni sbb bahaya em, sama ada dpd jin @ manusia hehehe
aku;
toktuasakti;
03-09-2009;
Enggor>Bote:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^