Selamat menduduki peperiksaan UPSR; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Selamat menduduki peperiksaan UPSR buat semua adik2 di S.K. BELURU, ENGGOR, K. KANGSAR, PERAK. Semoga diberikan kekuatan sepanjang peperiksaan berlangsung. Tak lupa kepada semua pelajar2 yg menduduki peperiksaan UPSR di seluruh Malaysia, moga tabah menghadapi sepanjang ujian.

Aku sentiasa mendoakan kalian semua berjaya menghadapi ujian dan berjaya dalam kehidupan sama ada dunia dan akhirat....Amin..

p/s; cam biase aku jadi doktor cek suhu badan hahaha (bidan terjun sungguh hahaha)

Ini ujian

buat permulaan
bagi kehidupan
mohon disusuli kejayaan:


Guru kanan cek suhu gune alat baru (rm 300 kate nye huhu)


Taklimat guru ttg H1N1 dan peperiksaan UPSR.


Saje aku tangkap gambo ni hahaha


aku;
toktuasakti;
08-09-2009;
S.K.BELURU;
pagi yg indah:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^