port aku kene ceroboh ;arghhhhh:

Author: Tok Tua Sakti /


Petang semalam , usai ambik buluh aku lalu kat tempat port mancing aku herm, malang sungguh port mancing aku kene ceroboh huhuhuhu. Dengar cite deorg nak bt longkag dan disalurkan terus ke sungai bagi mengelak kan banjir kalu ujan lama kan. Herm oleh kerana niat deorg untuk kebaikan penduduk kampung jadi nya aku batal kan niat aku nak marah2 hahaha

Kadang2 kite kene lepaskan ape yg kite suka demi kepentingan org lain kan em...hehehe senang cakap tapi susah nak buat kan..

p/s ; aku tau sape punya projek 2, herm duit gak punya pasal hahaahah dunia2 .....


longkag beso....
sg. perak yg cantik hahahaha
hancus tempat aku mancing herm...
ikan tongsan selalu naik kat sini ....anto ayo pun ada hahaha
aku;
toktuasakti;
14 september;
bilik aku yg baru;
sungai yg hidup:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^