hati ini berbunga; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum.....

Aku cukup tak sangka hari ni hehehe mesti ada yg cemburu kat aku hahaha. Hari ni aku dapt Kad Raya dari murid kat sekolah aku siap dua keping plak 2 harharhar ( gelak org kaye ). Cukup aku tak sangaka dan aku cuba ingat balik mase aku belajo dulu aku ada bagi kad raya ke kat cikgu aku hemm... ternyata aku ni dulu murid yg hampes.... Aku gumbira sesangat hahahaha. Sesapa yg nak kongsi gelak gan aku jgn malu2 hehehe ( jgn cembura ar hahaha ), Namun aku tahu yg kegembiraan ini tak kan lama bila tiba saat sampai mase nya.

Mohon pada tahun, pada waktu dan ketika itu, aku punya kekuatan yg jitu untuk meneruskan kehidupan amin....

waktu gembira adalah waktu duka

aku;
toktuasakti;
05-09-2009;
jumaat penghulu hari;
enggor:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^