program buka pose; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum dan selamat berpuasa...
Hari ni aku bukak pose sepesel skit hehehe, alhamdulillah perancangan yg dilakukan dpt dilaksana dengan jaya aku kira. Walau bilangan kehadiran agak sedikit tapi penuh bermakna huhuhu sepanjang perjalanan dari bote ke manjung dan sehingga menghala ke lekir ( tempat berbuka ) amat menyeronok kan sehingga terasa nak tercabut rahang gigi sbb gelak berlebihan huhuhu.

Ape yg paling penting, semua org gumbira dengan kehadiran diri masing2 dan aku pasti sgt2 gumbira sbb kami dapat berkumpul semula herm. Begitu pantas mase berlalu kan , dari umur yg begitu mentah sehingga menjelang ke daerah yg di panggil " TUA". Name tempat ni aku pun da lupa hehe mugkin lapo sgt, aku tak nak tau nama tempt dia yg penting makan2 dan makan hahaah.
Dan usai berbuka, kami bergerak ke lumut sekita untuk santai dan rehat, dan paling menghampeh kan adalah aku sendiri kerana aku terpaksa pulang awal ke bota sbb kena masuk " gua " balik dengan kadar segera untuk program seterusnya herm. Dan ternya aku lewat masuk setengah jam huhuhu bising2.
Untuk perancangan seterusnya kami akn berkumpul semula pada Hari Raya ke 2 ketika majlis perhimpunan bekas pelajar SMKDARY dan pada raya ke 7 untuk program main bowling huhuhu rancak sungguh aktiviti yg dirancag kan huhuhu jgn hampeh da le kukuku.
jeman. e.g, wana, wa, ma, era adik, dan umi ( aku tgkap gambo hehe )

aku ambik gambo je le alamat nye hehehe ( hampeh )
hidangan yg akan menjadi korban berbuka hahaha
kisah e.g dan wana bersama sotong yg telah di goreng

muke org tahan lapo ( sebeno nye hahaha )

Aku tak nak ckp banyak jadi aku letak kan beberapa gambar yg aku suke cam biasa em....salam.
aku;
toktuasakti;
06-09-2009;
bote>manjong> lekir;
gumbira selalu:

1 comments:

Anonymous said...

betul man... walaupun tak ramai tapi meriahnya bukan main... kita ni kalau dah jumpe sehari semalam pun tak cukup... Harap2 projek main bowling tu jd... aku dah siap sedia asah bakat... hahaha

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^