ini saat duka yg penuh lara ; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

telah sampai saat tiba
perpisahan yg penih bisa
dan hiba
buat diri yg bertalu duka
dan lara

pasti aku ingin ketemu
pada kamu yg ku pendam rindu
yg dulu pernah kita bersatu
dalam rindu yg penuh jitu
antara kalbu dan syahdu

andai kau pergi tanpa sendu
tunggu aku yg penuh sayu
kerna aku ingin ketemu
walau sesaat waktu
kerna kita pasti bersatu....



kerahmatan mu kami harap
keredhaan mu kami maksud
keampunan kami pohon
naungan mu kami pinta

kerahmatan mu kami harap; agar akhirat kami selamat
keredhaan mu kami maksud; agar janji termaktub, di akhirat tidak dituntut.
Keampunan mu kami pohon; agar dosa tidak bertimbun, kelak bersama Rasul kami berhimpun.
Naungan mu kami pinta dari kesinambungan agama, agar anak cucu dan keterunan semua dapat berhimpun di dalam syurga…

aku; hanya ada kamu; aku:

aku;
insan hina, gembala gua;
tokkelanabota;
27 ramadhan / 16-09-2009;
bilik aku; usai solat isyak:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^