ingatan kenangan bulan pose; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Saat berbuka pose, aku rindu wajah2 kalian ketika di "workstation" saat indah itu kembali hadir dalam pale otak aku yg makin beku hehehe ( sbb lapo hahaha ). Teringat aku makan murtabak dalam mulut, call masuk hahahaha kantoi2...Aku yakin yg korang pun sama kan hehehe. Aku selalu bagitahu yg korang adalah kawan2 yg terbaik yg ada dalam hidup aku...

gambar terakhir aku kat SSCKL....


hari terakhir PIJOT kat SSCKL..

Semoga semua kenangan terpahat kat pale otak aku selama- lamanya....
- kenangan ini hidup bernyawa -
aku;
toktuasakti; a.k.a Abg Man Beso "x" SSCKL
14-09-2009;
bilik aku:

2 comments:

Anonymous said...

huhuuhu...adam kua TM awal. rindu dgn kekawan dlm gmbr2 nie.hahaha..

toktuasakti@yahoo.com said...

2 la gambar adam x ada dalam simpanan man masa kerja kat SSCKL kalu ada bagi kat man ek, bila2 akan kuar gak untuk entry yg akan datang ok.TQ

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^