sahur yg mantap;aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Mak ai pagi ni sahur aku cukup hebat hahaha, mungkin mak aku asyik tengok aku mkn biskut gan roti je tiap kali sahur sampai pose yg ke 18 jadi nye, untuk menu yg penuh kejutan pagi ni mak aku masak Maggi je hahaha. Aku mmg tak ada masalah le nak mkn kan siap bertambah tu hahahaha. Harap2 leh tahan sampai buka nanti le jgn sakit perut da (sebab da biasa mkn roti gan biskut masa sahur).

Cite pasl Maggi ni ckup sinonim gan aku yg pernah bergelar "Pelajar" hehe ditambah pulak duk umah bujang mase koje kan . Aku ingat lagi pensyarah aku penah cakap, seandainye semua pelajar boikot makan megi kompom megi gulung tikar hahaha. Dan megi ni la gak yg menjadi makanan rutin aku yg dah ditukar kan pada nasi huhuhu. Hebat2.

Ape2 pun aku syukur yg Allah masih memberi rezeki kat aku dan keluarga aku em. Dengan harap disepanjang umur hidup aku.

p/s; dulu2 mkn ubi kayu pun leh hidup kan hehehe


aku;
toktuasakti;
08-09-2009;
dapur umah aku;
megi yg HOT hahaha:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^