program raya; bekas pelajar SMKDARY; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam Kasih Sayang dari aku untuk semua sahabat dan teman

Alhamdulillah setelah 2 kali mesyuarat diadakan, akhirnya program yg dirancang berlangsung dengan jaya nye ( bagi aku la hehehe ) alhamdulillah kehadiran mencecah ke angka 200 org dan sememang nye diuar dari jangkaan yg kami pikir kan.

Pertubuhan Bekas Palajar gak berjaya ditubuh kan dan aku seperti biasa mejadi ( AJK huhuhu senang skit kerja kan hahaha ) aku happy sangat2 sbb ramai bebudak dari aku punya kelas dulu ( STPM 2002 ) turut hadir walaupun tak sepenuh nya. Cam biasa aku cite, kami sikit @ ramai; riuh dia tetap leh mengamatkan satu dewan hehehe.




- aku & ayu / aku & helmy @ isteri


- aku & ina @ suami / aku; ayu & wana:

- aku & umi /- umi cam model hehehe

- ina a.k.a ngempo / aku; zilah; wa & umi:

- aku & era adik @ penyambut tetamu hehehe
- lelaki 2 nama; sharman panco:

- cg megat @ cg sejarah aku dulu
- YB Nizar @ parlimen Parit
- Nian @ junior aku / ayu & wa tgh mengumpat hahaha
- azman a.k.a boss besau @ pengerak aktif
- banner majlis

- era adik & sharman - tonggek bontot hahaha
- maaf cz banyak entry lampat nak masuk sbb line BB x ok. banyak lagi yg nak di post kan tapi tak ada masa yg sesuai....maaf em
- ini kenangan yg terindah -

aku;
toktuasakti;
2 syawal;
SMKDARY BOTA;
aku bahagia di samping kamu semua:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^