badminton lagi; bota; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Malam tadi kawan aku ( mahadir ) ajak aku main badminton semula kat Bota, tempat tu da dekat 3 bulan kami tak main herm, dengan semangat nye aku sediakan diri dan yg paling awal sampai hehehe dan yg paling gile aku main paling lama menghampiri 3 jam huhuhu dan natijah nye terseliuh le tangan kanan aku huhuhu padan muka aku hahahaha.


( aku penat sungguh )


( semua nye lebih handal dari aku huhuhuhu )

Aku syok sungguh main kat sini sebb selesa sangat2 hehehe dan aku cukup puas hati sebb aku leh menjalani kehidupan aku yg selama hari ni aku impikan huhuhu ( cam ayat sedih jer huhuhu )

p/s; walaupun kawasan ni ( bota ) punya kenangan yg pahit, tapi kenangan baru perlu dicipta hahahaha.

aku;
toktuasakti;
30 okt 2009;
bota dan aku:

3 comments:

puteri kayangan impian said...

memang la sakit tok...dah lama xmain...dapat je raket 2 terus main xbuat senaman ringan dlu...apara....

ALiFF said...

salam bro.. sonok main x ngajok ak pun...,mentang2 la ak x blh main.. ior kan... ak tau km sure klhnyer...sape soh tak ngajok ak...tak pe2..,

toktuasakti said...

kakaka asal leh pukul bulu 2 dah le kan hehehe

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^