aku; aku kembali; dengan sakti; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum buat semua kawan, teman, sahabat dan pengunjung2 blog @ serambi bagi kehidupan aku. Adakala yg mampir untuk melihat, memerhati, meneggek sebentar, mendengar cerita @ ceritera, atau mungkin mengenali aku huhuhuhu ( macam bagus kan ) @ ape2 pun. Namun yg pasti aku amat berterima kasih dan menghargai siapa pun anda yg masih ingin mengenali dan menyinggahi aku.

Maaf buat semua, setelah dicongak kira, menghampiri 2 minggu aku tak menulis dan memberi ruang masa buat "blog" yg dah menjadi sebahagian dari hidup aku yg baru..mungkin segala nya baru hahahaha.

Aku akan cuba untuk mengisi untuk masa 2 minggu yg aku da "hilang" hahahah @ mungkin aku pg "bertapa" hahaha dengan mencilok @ meminjam entry2 dari kekawan aku huhuhu sebb da banyak benda yg aku hilang sepanjang 2 minggu ni kan.

Semoga selepas ni, kita akan terus berjumpa hari2 hahahaha sehingga aku tiada lagi....Insyaallah...

p/s; kadang- kala, aku perlu sendiri;sembunyi;menyendiri; utuk mencari diri; yg kadang kala sering diselubungi ; insan dan insani; aku:

aku;
toktuasakti;
13 nov 2009;
umah aku;
jumaat penghulu hari:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^