hari akhir & jamuan akhir; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam buat semua sahabat2 dan teman2 yg masih setia mambaca sesawang aku ni....

Hari ni merupakan hari terakhir aku kat sini; SKB ; enggor; kuala kangsar: huhuhuhu walaupun aku harap2 sgt2 yg ianya bukan le hari yg terakhir huhuhu...

Dan jamuan terakhir aku disambut oleh pelajar2 PRA dan 7 org pelajar tahun 6 yg sgt baik hati herm. Terlalu banyak benda yg nak di cite kan sepanjang aku kat sini herm dan bagi aku perkataan yg paling sesuai aku ucapkan ialah : GEMBIRA & BAHAGIA; sepanjang aku disini.

Terima kasih aku ucap kan untuk semua...segala kerjasama anda semua; guru2, pelajar2 dan semua staff2 sokongan . Anda adalah pekerja yg terbaik...

huhuhuhuh sedey2....


( aku dapat hadiah hahahaha )

( cg jamal; cg mat dan aku = HERO hahaha )

( aku herm )

( aku gan bebudak PRA yg comey2 )

( aku gan bebudak PRA yg comey2 )

( guru besau dan PK cg berahim )

( sape ni>>>> )

( pakcik kebun yg sempoi2 )

( makan!!!!!!!! )

( cg nuar a.k.a Tok Moh dan Cg Mat )



( huhuhu ada payung ar hahaha )

( tetamu yg hadir em )

( aku gan budak kecik hehehe )

( emmmmm )

( ape le yg menung 2 hehehe )

( senyum ye hehehehe )

( banyak nye nak makan hehehe )

( bebudak comey PRA )

( mira & natasya )
( kenangan gan bebudak tahun 4 )

( kenangan gan bebudak tahun 4 )

( aku gan pelajar2 tahun 6 )

( aku gan dayah a.k.a lalat hehehehe )

( kenangan gan bebudak tahun 4 )


p/s; aku gumbira dan selesa disini herm last2 sedey pulak huhuhuhu
aku;
toktuasakti;
20 nov 2009;
aku dan enggor:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^