koje gile; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

( sorry entry ni dah terlewat nak masuk, makan banyak sangat kot hehehe )


Salam semua.....

Aku dah ter " skip" entry ni sebenornye hehehehehe...oleh kerana bosan tahap gaban pada petang raya qorban, abg aku (ABG AMRAN) ngajak aku buat koje bodoh seumur hidup aku (tapi bukan kali pertama dalam hidup die) koje nye memancing kolam ikan hahahahaha dan yg bertambah hampeh bila aku yg kene sponser dia hampehhhhhhh.

Dan yg bertambah naya bila aku sampai kat kolam 2 hanya kami berdua je ada kat kolam 2 dan yg pedih nye tokey kolam 2 cakap "kamu beraya gan ikan je la ek" hukhukhuk pedih ulu hati sungguh ayat 2 bro. Kalu ikut hati aku yg ensem ni mau aku tuba je kolam ikan ni huhuhuhuhu. Oleh kerana hati aku ni mmg suci lagi murni aku anggap je la tu lawak petang raya hahahahaha (salah aku gak yg beraya gan ikan sape suruh hahahahaha)

Oleh kerana masa yg abg aku ambik 3 jam, aku hanya tahan tunggu 1 jam pertama je pas 2 aku balik rehat hahahahaha dan bila dah nak dekat2 dah habis aku pun pi ar ambik Abg aku balik hehehehe dan dapat le 3 ekor ikan dan melayang le RM 2o huhuhuhuhu tapi ape yg penting dan selalu aku cakap kan sebelum ni.... YG PTG AKU PUAS HATI hahahahahaha dan GUMBIRA gan hidup aku hahahahaha.

Kami pun balik degan cepat nye bila kami tengok APAK kami tetiba dah jadi BADANG hahahaha sebb marah sangat gan perangai bodoh kami yg mancing di raya pertama hahahahahaha dan cam biasa, watak tambahan cam aku mesti dapat lepas kan diri punya hahahahaha kantoi abg aku kahkahkahkah padan muka hahahahahaha (aku pun cepat2 blah hahahaha)

p/s; cukup la ni yg pertama dan terakhir aku buat koje bodoh cam ni hahahahha
aku;

toktuasakti;
raya qurban;
petang;
kolam ikan bote;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^