ada lagi tentang; dia; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam penuh kasih sayang buat semua.....

Tok baru usai balik dari ziarah seorg sahabat, dan baru lah Tok paham kenapa Tok mengalami mimpi yg sama dalam masa 2 hari berturut2 herm... Tak sangka "dia" masih hidup dalam pala otak aku hahahaha Dan yg pasti "dia" sememang nye dah MATI dalah hidup aku pun ( sorry Tok cakap kasaq na ) huhuhuhu.

Tak yah le panjan2 kan cite cz tok terlalu banyak benda lain yg nak difikir kan herm dan yg paling penting ape entry2 yg best2 nak Tok masuk kan herm.. poning2 huhuhuhu..

Ape2 pun, Tok tetap happy cz masih leh tulis kan blog ni herm....( siap senyum sambil menulis ni hahahaha ) .....AKU syg KAMU semua....kerna aku adalah aku...

p/s; moga Pakcik gan Makcik selamat sampai dan pulang dari menjadi tetamu Tuhan..

aku;
toktuasakti;
14 nov 2009;
umah aku;
hujan:

1 comments:

MeLaTi PuTeH said...

Napa tok tak penah citer pasal ni dengan sy tok??em napa tiap masalah tidak pernah diceritakan atast sebab aku ni SAHABAT atau aku ni MUSUH!!!

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^