masa rehat; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Selain dari sibuk mencari bebudak yg nak tolong aku esok sampai jumaat ( sebb nak cuti panjang ) untuk melayan bebudak sebelum aku cuti panjang @ selamanya dai sekolah ni aku pun ikut ar deorang main "batu seremban" hehehehe dan bertambah aku heran bila main 5 batu sbb masa aku kecik2 dulu main gan kakak aku 7 batu. Dan nak jadi kan cite aku pun belajo ar dengan bebudak ni hahahaha cam hampeh je kan? tapi yg penting aku happy deorg pun happy hehehehe.

Masa aku cek gambo dalam HP aku utk masuk kan dalam laptop kesayangan aku hehehehe dan aku bagi nama dia : PUTEH hahaha cute kan nama dia herm.. ni gambo aku lepak2 gan bebudak tahun 6, aku jaga deorg sat main bola tampar sbb cg mat ada hal hehehe siap pakai baju tak bekolar lagi tu hehehehe jagan kantaoi gan guru besau sudah em..


p/s; aku selesa dan aman disini walau sepi yg sendiri; aku:
aku;
toktuasakti;
17 nov 2009;
enggor yg sepi;
umah sewa aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^