rancangan TV; hampeh; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Punya le aku hangin malam ni, da ar malam ni aku bosan.. bila bukak TV semua cite "hantu" aku cukup heran betul, ngape la org2 kite ni suke sgt gan cite2 hantu? ape yg syok sgat sampi 3 chanel cite hantu tak ke cam hampeh? ( sebeno nye aku cuak duk sesorg hahahahaha ) Aku rasa, cite tamil pun ada gak dia punya iktibar yg leh di ambik daripada cite2 hantu herm.


Lagi hebat bila ada pulak cite mencari hantu hahahaha kelakar sungguh. Bt ape la dicari hantu kalu dah sekag ni depan mata kite pun mmg banyak yg hantu kan? herm 2 la manusia; " kuman seberang sungai nampak, gajah depan mate pun tak nakpak" hehehehehe. Ape manfaat nye kalu dapat tangkap @ nampak hantu? nak dakwah dia ke? @ hanya nak masuk kan hantu dalam muzium hantu hahahahaha .


Sekurang2 nya kalu hantu depan mata yg sedia ada banyak ni leh ar di ajo jadi malaikat kan hehehe kalu2 la kan tak pun ada le manfaat dari kejo hantu yg tentu hantu dari manusia yg " berhantu" hehehehe ( sory ar kalu terasa yeee )
p/s; masih banyak lagi kacang2 hantu yg berkeliaran hahahahaha maka persetan kan jerrr..
aku;
toktuasakti;
17 nov 2009;
aku bukan hantu hahahaha;
enggor aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^