syukur pada;tuhan; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Aku happy sgt mlm ni herm...syukur pada tuhan; berikan aku ruang yg cukup sempurna; hati yg sentiasa bahagia dan diri yg sentiasa stabil dengan hati: Kekadang aku selalu memikirkan kebahagiaan untuk sendiri dari untuk org lain kerana hati ini penat untuk menyusuri dan berlari lagi. Tetapi yakin la hukum Tuhan, yg kebahagiaan akan hadir andai kita membahagiakan org lain herm..

Tetiba aku teringat kata2 sahabat aku; yg Tuhan itu bukan lah sekadar Adil, tetapi Maha Adil dan sempurna pada diri kita..

p/s; herm bahagia membuatkan kita lupa ape itu derita;aku:

aku;
toktuasakti;
23 nov 2009;
umah aku:

2 comments:

MeLaTi PuTeH said...

em.. mane tak senyum sampai ke telinge... terima panggilan yang HANGAT DARI BIASA (HOTfm)

"Allah menjanjikan sesuatu buat mu"

toktuasakti said...

kalu HOT dah tentu terbakar punya huhuhuhuhuhu

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^