hari anugerah; koje akhir; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam Kerahmatan dan Keampunan untuk semua ......

Untuk hasil kerja usaha sama yg terakhir aku di sini, banyak masa yg diberikan huhuhu sehingga bt aku poning dan rungsing hahahaha ( padan muka aku )

Ape2 apun aku happy koje gan cikgu2 kat sini cz semuanya bagus2 dan ada usaha untuk tolong menolong hehehehe ( tambah2 aku yg kuat gelabah hahahahaha )

TQ semua2 guru2 SK BELURU; KK; PERAK:
PROGRAM HARI ANUGERAH PADA 12 NOV 2009:

( makcik jiran umah sewa aku )

( konvo Pra SKB )


( ibu bapa dan penjaga )


( cikgu2 bhgian makanan )

( tetamu jemputan )

( port aku bertugas hehehe )

( persembahan tahun 6 )

( budak laki @ pempuan??? )

( ahli mesyuarat tingkap??? )

( persembahan PRA )

( samseng SKB hahahahaha )

( aku + batik = hampeh hahahaha )


p/s ; aku bahagia disini; aku:
aku;
toktuasakti;
15 nov 2009;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^