aku masih aku???

Author: Tok Tua Sakti /

Kekadang ada waktu aku sendiri keliru tentang AKU, maka pasti Sahabat lah yg menjadi cermin yg setia untuk dipantulkan semula bagi mengenal diri yg kekadang tak mampu di "tajali " dengan sendiri. Kekadang aku sering terfikir yg lantas aku memikir sehingga aku penat untuk menafas sekali pun tentang "sahabat" adakah aku tak penah bekorban sama sekali atas nama "sahabat". Mak aku selalu pesan kan aku; jgn sama sekali kita kenang ape yg dah kite bt pada org lain dalam bentuk kebaikan tetapi kenang dan insafi kalu ada lakukan kesalahan walaupun melukakan hati org lain: herm... senang nak cakap tapi susah nak buat kan.

Untuk tidak mengusut kan ape yg sememangnye da kusut aku lebih suka cari jalan yg terbaik walaupun kekadang org lain anggap jalan mati hehehehe. Cam tali yg dah kusut dan tak leh nak dileraikan, maka jalan yg terbaik kite selamatkan je la panjang tali yg boleh dan tali yg dah kusut buang kan je herm dan pasti kan tali yg tinggal 2 jgn kusut balik amacam?

Aku sentiasa memohan ampun kalau aku ada bt salah sebb aku memeg selalu buat salah.... adoiiiiii...

p/s; aku masih memikir sape aku sekarang ni herm....

aku;
toktuasakti;
21 nov 2009;
aku dan fikir;
mampus:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^