kenangan itu; bertaut kembali; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Aku tengok sahabat aku punya blog hehehe kalu aku bukak blog aku mesti bukak blog dia punya em http://ladyexora.blogspot.com/ dan tajuk entry dia "KENANGAN SEWAKTU AKU BELAJAR BERSAMA2 SAHABAT BAIK AKU" banyak gambo dulu2 kami yg penuh kenangan yg mampu buat aku tersenyum dan mampu buat mata sendirian bergenangan air mata kerna ianya telah berlalu seperti hembusan angin, mugkin juga seperti udara yg bila kita menghirup dengan lazat namun hilang bila kita selesa hermm....kerna itu lah kita.

Terima kasih kawan, kerna memberikan aku ingatan kembali, untuk mengingati kembali udara yg penah aku kenali walau seketika namun penuh makna2 dalam mengenal diri kita yg sering mendefinasikan erti persahabatan...

Aku hanya copy 1 gambo je heheheh sebb aku suke sgt gambo ni huhuhuhuhu 2 rupe nye masa aku belajo dulu2 hahahahaha cam bebudak kahkahkah

Untuk korg semua, leh terus melayari ke blog sahabat aku tu OK...memag best gile hehehehehe.


( aku; adik a.k.a azmil dan mariah a.k.a kak ma )

p/s; cam ne aku leh lupa zaman belajo2 aku dulu hehehehe herm tapi yg pasti penuh keindahan dalam persahabatan walau ramai yg selalu salah faham hahahaha ada aku peduli? kahkahkahkah

aku;
toktuasakti;
18 nov 2009;
umah sewa aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^