doyan 1; pas balik rumah EG; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


( p/s; aku cilok gambo2 gan entry ni dari blog kawan aku; http://mybusinessedu.blogspot.com/ a.k.a geman macho.)

Seperti biasa, kalau dah berkumpul ramai-ramai ni ade je aktiviti yg nak di buat. Selesai je majlis perkahwinan eg, aku dgn rakan2 telah menyerbu ke rumah osman utk makan durian dan rambutan.Sampai kat rumah osman dlm kul 2.30 ptg... Sampai je apa lagi balun la makan durian dan rambutan, dah la aku ni baru baik demam, lepas ni comfrm demam balik...Tapi tak pe kwn2 punya pasal makan je, demam tak demam belakang kira, ubat ade....Ina tgh batuk2 pun tak dpt nak tahan nafsu, makan jugak dua tiga ulas durian....












p/s; aku gembira disamping kamu semua; aku:

aku;
toktuasakti;
13 nov 2009;
umah aku:

3 comments:

Anonymous said...

wah!!!
cdapnyer!!!
ade tngglkn skit tok awie x?...
huhuhuhu....

from:Awie (anak buah)

org gilak said...

oittt

balik ar kampung pas SPM ni lepak gan PAKCU
skg ni banyak musim buah ni
jgn lupe bawak awek sekali, untuk pakcu sekali hahahahaha

( tetiba aku jadi org gilak kakakakaka )

MeLaTi PuTeH said...

kome balik ade lagi ke doyan nye pun.. pakcu kamu da habiskan la weh...

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^