makan2 lagi;hehehehe; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam sejahtera semua sahabat2 yg setia....

Cam biasa hari ni makan2 lagi hahahahaha, hari ni aku hadir untuk jamuan tahun 5 bergabung gan pengawas sekolah hehehehe siap aku tapau bawak balik umah lagi huhuhuhu. Aku pun tak nak cakap banyak sbb perut aku dah senak makan banyak sgt jadi nye aku letak gambo je banyak2 ye hehehehe...zassss....


( makan free mesti datang punya hehehe )

( pengawas2 sekolah )

( pengawas2 sekolah tahunn 5 )

( meriah sungguh kalu bab makan hehehe )

( simpel tapi syok gile hehehe )

( pengawas2 sekolah tahun 6 )

( guru2 SKB )

( kahkahkah siap potong kek siutt huhuhu )

( kek sepesel ni hehehe )


p/s; herm memag syok betul suk kat sini, dari awal tahun sampai hujung tahun makan2 dan makan hehehehe
aku;
toktuasakti;
18 nov 2009;
enggor yg ceria;
umah sewa aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^