jamuan tahun 6 & keputusan UPSR; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Cam biasa hari2 aku saat2 akhir kat enggor ni hehehehe makan....makan...dan makan... hahaha...so cam biasa jamuan makan untuk majlis perpisahan dari Tahun 6 dan gan penguguman keputusan UPSR SK Beluru. Aku rasa, ni la jamuan aku yg paling susah aku nak makan huhuhuhu dengan kata lain " tak ada selera nak makan " herm.

1. Aku diberi laluan untuk membuat ucapan akhir aku kat sekolah ni huhuhu sian tengok bebudak menangis herm nasib baik aku ni jantan hahahahahahaha

2. Aku sedih tengok bebudak menangis bila keputusan UPSR diumum kan herm.

Alhamdulillah 3 org dapat 5A dan 4 org 4A 1B dan 1 org dapat 4A 1C herm Tahniah buat semua...

Sebelum ni aku penah pesan kan korang semua, yg kejayaan hidup kita bukan diukur dengan berapa banyak A yg korang dapat, tetapi cam ne korang leh menjalani kehidupan korang pada masa hadapan dengan lebih baik seb org pandai tak semesti nya bijak OK...ingat pesanan CIKGU MAN ENSEM OK hahahahahaha.



( guru2 SKB )

( penguguman UPSR )

( aku dan makan2 hahahaha )

( kek herm )

( pelajar yg dapat 5A gan Cg Aishah )

( guru2 SKB )

( guru2 SKB )

( guru kelas tahun 6 )

( barisan GURU BESART dan GURU 2 KANAN SKB )

(makcik yg jaga kebersihan sekolah TQ em )

( tak tahan da lapo ni herm... )

( wakil tahun 6 )

( ramai gak org2 nak makan ek hehehe )

( cantik2 )

( kak nafisah buat ni TQ2 )

aku; tawa tapi sedey huhuhu
p/s; tahniah gak buat semua anak2 buah2 aku hehehe aku bangga gan korang em nanti tuntut hadiah kat Pak Cu Ok ...
aku;
toktuasakti;
19 nov 2009;
SKB:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^