dayon 2; umah aku; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

( p/s; aku cilok gambo2 gan entry ni dari blog kawan aku; http://mybusinessedu.blogspot.com/ a.k.a geman macho.)
November 8, 2009

Misi Pulut Durian

Smlm aku dgn beberapa org kwn g ke rumah osman utk menjalankan misi makan pulut durian (ade jugak yg panggil nasi durian).Misi bermula dlm kul 3.00 ptg, tempat rumah osman (kg teluk kepayang). Sampai je aku tgk umi dan wana dah sampai dulu (tak sabo2 btl budak berdua ni).Kehadiran kali ni tak penuh... yg janji nak dtg ada urusan lain...Wa program kat sekolah tak abis lagi...Ina suami kena keje...Zilah bw mak dia berubat...Talib g ke ipoh...Tak kisah la misi tetap kena teruskan...

Dalam siap2 nak balik Ma pulak dtg, duduk la balik sambung misi bersembang pulak. Misi pulut durian berakhir dlm kul 6 petang. Tu pun sbb hari dah gelap nak hujan. Yang best nya balik bkn dgn tangan kosong siap ade buah tangan lagi... hahahha... macam la kita orang semua ni org bandar padahal org kg je... durian kat rumah pun tak termakan... tp tak pe la. apa pun terima kasih kepada osman dan keluarga sudi layan kami semua yg gila2 dan merapu ni...
emmm.... lepas ni misi ape pulak? TUNGGUUUUU.....








p/s; syok sungguh bile same2 gan kawan yg setia huhuhuhu
aku;
toktuasakti;
13 nov 2009;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^